27 Ekim 2017 Cuma

DOLU DOLU 27 !

Bu yaş konusu cidden takıntılı bir sorun sevgili okurcum... Çünkü kimi insana göre dolu dolu 27 oldum kimisine göre de artık 28 yaşındayım. Peki ben mi ne düşünüyorum tabi ki ben hissettiğim yaştayım :D Gerisi bir kaç çizgiden ibaret...
Bu girişten anlaman gerekiyor ki yakın zamanda doğum günümü kutladım, şimdiden tebriklerini kabul ettim sevgili okur :)
90 Yılının soğuk hatta baya baya soğuk bir ekim sabahı açmışım dünyaya gözlerimi. Sonbaharı sevmemin tek nedeni doğum günüm olması yoksa biliyorsun benim içim yaz... Hah tabi bir de malumunuz baya baya akrep kadınıyım ( Şu en tehlikeli kadın burcu olan ) Zaten ne zaman bu burç mevzusu açılsa akrep burcuyum deyince bir vaauuv tepkisi alıyorum :) ve sevgili hatta pek sevgili Gülse Birsel'in bir yazısını buraya bırakmayı bir borç biliyorum. tık tık ( Dip not: kocam tam bir balık burcu)

Peki nasıl mı geçti bu yıl ki doğum günüm ? Bir kere erkenden kutlanmaya başladı. Örneğin daha iki hafta varken eşim ne olur ne istiyorsan söyle bak beni bunalıma sokma lütfen ne istiyorsan söyle beni uğraştırma diye diye beni yordu. Malumunuz her erkek gibi oda kadınlara hediye almak keşmekeşini yaşamak istemiyor. Ben mi ne yaptım önce banane yaa al işte uğraş dur sonrada ben beğenmeyeyim surat asayım falan dedim baktım üstüme geliyor :D uzun zamandır istediğim bir saat var onu alabilirsin dedim :) ( dip not şuan saatim kolumda sevgi ile bana göz kırpıyor:) )



Doğum günümden bir gün önce İş arkadaşımızın bebeğini görmeye gittik orada bir baktım mumlar pastalar falan bir ne oluyoruz falan oldum böylece iş arkadaşlarımla orada kutlamış olduk ama sağ olsun arkadaşımız öyle bir besledi ki bizi pastayı yiyecek yer kalmadı :) O günün akşamına sevgili kocacım ellerinde çiçekler ve pasta ile geldi. Ben 00:00 da kutlayalım diye bugün aldım dedi ve ne mi oldu sevgili okurcum biz maaile 12'yi göremeden sızmışız :D ( Dip not bildiğin sızmışız çünkü oğlumu uyuturken uyuya kalmışız :) ) Ertesi gün bol bol mesajlı aramalı bir gün oldu benim için, nasıl da iyi geliyor insana unutulmamak hatırlanmak... Ben her zaman çok değer veriyorum böyle şeylere çünkü özel hissettiğimiz kaç gün var allasen ! Ben doğum günüm de mesela mutlaka güzel giyinmeye özen gösteririm mutsuz olmamak için gayret gösteririm ve en önemlisi beklentilerimi küçük tutarım...


Günüm gayet güzel geçerken iş arkadaşlarım tam biz toplantı yaparken tekrar pasta getirdiler bu sefer daha çok şaşırdım :) dün tam olmadı bugün bir daha kutlayalım demişler sağ olsunlar :) Ben mutlulukla eve döndüğümde kız kardeşlerim ve annem evdeydi onlarda bana çok güzel bir çanta almışlar.
Çantamı da kendim çekmek isterdim ama yetişmedi :(

Ve o sırada kapı çaldı en yakın arkadaşım geldi. Onunla da uzun zamandır görüşmüyorduk sohbet muhabbet çok iyi geldi. Sonra eşim geldi ve uyuyup yiyemediğimiz pastamı sonunda yiyebildik :) Ah oğlumun görecektiniz şaşkaloz mumları gördükçe mutluluk çığlıkları attı :) Baya hareketli ve koşturmalı bir doğum günü oldu.
Dolu dolu 27. yaşımı güzel karşılamış oldum. Umarım harika günler geçiririm :)
İşte böyle sevgili okur yine 00:00 ı göremeden uyumuşuz... Bakalım bu yaş bana ne gibi güzellikler getirecek...
Hoşça ve huzurla kal oralarda...

8 yorum:

  1. Ben dolu dolu kacim acaba 89 luyum :)

    Nice nice mutlu yillara umarm her gnün böyle güzel gecer. Ben bu yaziyi cok sevdim hareketli yazilar yakisiyor sana 😆 Rabbim ailenle sevdiklerinle yaslanmayi nasip etsin insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zamaaaan seeen dolu dolu 28 ! :D :D
      çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Yorumunuzu okurken 32 diş birden güldüm mutlu oldum emin olun :) amin cümlemize inşallah sağlıklı mutlu huzurlu :)

      Sil
  2. Yeni yaşında ne gelecekse, iyilikle, güzellikle, sağlıkla, huzurla gelsin =)
    Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy inşaallaaah inşaallaaah :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Nice mutlu yıllara:) eşinizle sevdiklerinizle sağlıklı yaşlarınız olaun inşallah :) blogunuzu takibe alıyorum. Blogum ilginizi çekerse banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tabi ki seve seve gelirim :) siz de hoş geldiniz içimdeki yazın dünyasına :)

      Sil
  4. Ne güzel bir doğum günü olmuş, nice mutlu yıllara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) yaşarken de gayet keyif vericiydi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...