10 Ağustos 2017 Perşembe

HARRY POTTER BU MU ŞU MU ?

Ben ki yıllardır deli gibi Harry Potter hastası olan bir insanım. Kitaplarını onlarca kez okudum filmlerini onlarca kez izledim repliklerini bile ezbere bilirim. Kısa kes de sadede gel diyorsan sevgili okur sonuç bana neden kimse daha önce Mösyö Taha dan bahsetmedi ya ???
Kendim gibi bir potterhead bulmuşum nasıl bilmem bunca zamandır. :( Bilmeyenler varsa Youtube dan Mösyö Taha diye aratırsa kim olduğunu öğrenebilir. Eğer siz de Potter hayranıysanız Mösyö Taha'nın evine ve Harry Potter koleksiyonuna büyük büyük kıskançlık duyacaksınız.
Ben de bu ara şahsen videolarına takmış durumdayım her gün yeni bir videosunu izliyorum. Favorim ev turu videosu. Her Potter hayranının yaşamak istediği bir ev onun ki ! Bir videosunu daha çok beğendim ve hemen bloğuma uygulamak istedim. Video Harry Potter Bu mu Şu mu? Kitap ve filmde geçen olaylar karakterler ve yerler hakkında bir takım sorulara cevap veriyor videoda ben de hemen Beğendiğim soruları aldım ve kendi cevaplarımı verdim. İşte sorular ve cevaplar :



1- Hogsmeademi yoksa Diagon Yolu mu ?

Bence seçim yapması zor bir soru ve ben Hogsmeade köyü diyorum hele kar altında muhteşem görünüyor.

2-3 Süpürgemi Çatlak Kazan mı ?

3 Süpürge

3- Fred mi George mi ?

Fred'i hep daha komik bulmuşumdur. Öldüğünde çok ama çok üzülmüştüm :(

4- Çikolata Kurbağa mı Yoksa Bin bir Lezzette Fasulyeler mi ?

Ya tabi ki Bin bir Lezzette Fasulyeler. Bakalım bana hangi iğrenç tat gelecek :)

5- Sırlar Odası mı İhtiyaç Odası mı ?

Ya ikisini de seçemiyor muyuz :( Ama ben birazcık ödlek bir insan olduğum için İhtiyaç Odasını Tercih ediyorum.

6- Voldemort mu Umbridge mi ?

Tabi ki Voldemort çünkü Umbridge'den nefret ediyorum !!!

7- Kovuk mu Malfoy Malikanesi mi ?

Kovuk. Çünkü harika bir yere benziyor.

8- Devler mi Ruh Emiciler mi ?

Devler Çünkü Hagrid bir yarı dev :)

9- Trevor mı Crookshanks mi ?

Crookshank çok zeki bir kedi.

10- Hogwarts ekspresimi Uçan araba mı ?

Tabiki Hogwarts ekspresi

11- Gryffindor mu Slytherin mi ?

Gryffindor



12-Büyücü Satrancı mı Büyücü Kartları mı?

Büyücü Satrancı

13- Çapulcular mı Albus Scorpius mu ?

Her ne kadar Snape'e çok kötlükleri dokunsada çapulcular

14- Arayıcı mı Kovalayıcı mı ?

Arayıcı

15- Aşk İksiri mi Yaşam İksiri mi ?

Yaşam İksiri

16- Moly'nin yemekleri mi Hogwarts Ziyafetleri mi ?

Ya ben o ziyafet yemeklerinin hastasıyım

17- Ölüm Yiyenler mi Zümrüdü Anka Yoldaşlığı mı ?

Zümrüdü Anka Yoldaşlığı



18- Sirius'u yaşatmak mı Dobby'i yaşatmak mı ?

Sirius. Harry yeterince ailesiz kaldı çünkü :(

19- İksir dersi mi Karanlık Sanatlara karşı savunma dersimi ?

Lupin ve deli göz verecekse tabi ki Karanlık sanatlara karşı savunma

20- Draco mu Cedric mi ?

Draco Malfoy'un hep iyi bir tarafı olduğunu düşünüyorum

21- Muggle Mı Kofti mi ?

Muggle

22- Hermione mi Luna mı ?

Hermione

23- Mürver Asa mı Görünmezlik Pelerini mi ?

Görünmezlik Pelerini

24- Belatrix mi Narcissa mı ?

Narcissa

25- Dırdırcı mı Büyücü Postası mı ?

Büyücü Postası

26- Snape mi Lochart mı ?

Snape ( kalp kalp kalp )

27- Karagöl mü Yasak Orman mı ?

Kara göl

28- Hogwarts binanı öğrenmek mi patronusunu öğrenmek mi ?

Sanırım bina mı öğrenmeyi daha çok isterim

29- Yasak Kütüphane mi Diğer binaların ortak salonları mı ?

Diğer binaların ortak salonları

30- Zindanlar mı Kuleler mi ?

Kuleler

31- Deniz Halkı mı At Adamlar mı ?

Firenze varsa at adamlar

32- Ölüm Yadigarları mı Hortkuluklar mı ?

Yadigarlar

33- Always mi You're Wizard Harry 'mi ?

Always...



Baya uzun sürüyor benimki kısaltılmışı düşünün. Yapmak isteye herkesi bekliyorum. Bana haber etmeyi unutma sevgili okur. ( Yazı linkini yorum olarak bırakırsan seve seve okurum ) Hoşça huzurla ve birazda büyü dolu kal.... ( Buraya kadar okuyanlara çok çok sevgiler hepinize sıvı şans gönderiyorum :) )

11 yorum:

  1. Çok güzel sorular

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili mösyö taha ya ait :)

      Sil
  2. Hermonie değil hermione

    YanıtlaSil
  3. Aslen Gryffindor ' luyum ama sırlar odasını çok sevdiğim için bazen Slytherin ' li olduğumu düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanır mısın bende bazen slytherin li olduğumu düşünüyorum hatta bazen çok eminim :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...