4 Temmuz 2017 Salı

SEVGİLİ GÜNLÜK 2

Merhaba pek sevgili okur...
Yine güzel yorucu günleri geride bırakıp içimi sana dökmek üzere ekran başında aldım yerimi.
Zaman ne de çabuk geçiyor, gelsin diye beklediğin günler bir bakmışsın çoktan yaşanmış bitmiş bile.
Çok güzel bir bayram tatilini geride bırakırken ardında bolca yorgunluk ve yıkanacak çamaşırlar kaldı. Ayrıca bu 9 gün olmayan bayram tatili de biraz şov bence yapın şöyle tüm haftayı tatil hem millet biraz mutlu olur ! Yetkili mercilere gözdağını da verdiğimize göre yolumuza devam edelim.
Bu yaz ilk çocuklu tatilimizi yapacağım için hem heyecanlı hem stresliydim ya hasta olursa ya güneş çarparsa ya denizi sevmezse ya şöyle olursa ya böyle olursa diye diye düştük yollara.
Ben hiç bir zaman bir otele gideyim yan gelip yatayım mantığında bir tatilci olmadım. Zaten o kadar parayı da oralara veremem. Ben versem eşim de kalp krizi geçirir zaten !
Hasılı velkelam harıl harıl bloglardan çocuklu tatilde yanımıza almamız gereken şeyleri okudum ve listemi hazırladım öncesinde sıkı bir alışverişe çıktım. Bu arada bu da benim ilk tesettürlü yaz tatilim olacaktı. Kendime bir tesettür mayo aldım uzun aramalarım sonucu ( ilk gittiğim yerden aldım ) Fatih Adap Mayo dan kendime, içinde mutlu hissettiğim bir tesettür mayo aldım.
Sonra bebek için alışveriş güneş kremi mayo deniz için bez o bu şu derken tatil parasını neredeyse alışveriş de bitiriyordum !

Oğlum için mustela'nın güneş koruyucusunu kendimde çok fazla yanmak istemediğim için avene'nin güneş koruyucusunu aldım ve de çok memnun kaldım. Deniz alışverişinin oğlumla ilgili kısmını e-bebek ile hallettim mayo bez şişme oyuncaklar kova kürek...
3 gün öncesinden başladım bavul hazırlamaya yıka ütüle koy aman onu unutma aman bunu unutma en son pek sevgili eşim evi neden yanımızda götürmüyoruz dedi. Kendini bazen yük taşımak için dünyaya gelmiş olarak görüyormuş. Ne yapabilirim aceeebaaağğğ !
Öyle böyle derken gece 12 de yola çıktık. Gece olmasını ben istedim en azından oğlum uyur diye ki yerinde bir tercih olmuş genel olarak uyudu uyanınca da emdi daha o tam uyanmadan biz gideceğimiz yere varmıştık zaten.
Tatil öncesi bir pansiyon ayarlamıştık yeme içme işi ise her gün başka yerde. Her yıl aynı yere gidince nerede ne yenilir artık çözdük.
İlk yolculuğu şükür sorunsuz hallettik. Tatilimiz çok güzel geçti oğlum ilk başta denize çok anlam veremeyip korksa da gittikçe alıştı. Deniz saatlerini uyku saatine denk getirdik ona muhteşem dechatlone sandalyelerimizden yatak da yaptık. Zaten yarım saat uyanıp kalkıyor. Yanıma tarhana almıştım ki oğlumun en sevdiği çorba olur kendisi. Pişirme işi de çok kolay oluyor beni baya bir yükten kurtarmış oldu. Öğle yemeklerini de bu şekilde hallettik bazen de yoğurt yedi zaten sıcaktan insan pek bir şey yiyemiyor. Sonrası bol deniz ve güneş. Akşamları da bol bol gezme uyku saatleri de serbestti tatil boyunca zaten uykudan nefret eden bir oğlum olduğu için pek bir kaybı olmadı :D Dönüş yolu malumunuz bayram trafiği biraz eziyet çektik ama bunu kabullenip yola çıkmıştık :( Sağ salim evimize döndük ve ilk tatilimize 5 üzerinden 4 buçuk verdim :D Tabi ki yorgunluktan öldük yok öyle uyuyayım aman dinleneyim hikaye biraz. Hele çocukla imkansız !
Eve döndüğümüz gün kabus gibiydi bir ara çamaşır makinesi hiç durmayacak sandım :D Ha bu arada tesettür mayolu ilk deniz deneyimimde bence başarılıydı sadece bir kere bir daldım bir çıktım başımda bone yok sıyrılmış meğer dalmamak gerekiyormuş onu anladım çünkü çok kolay çıkıyor kafadan bone. Allah'tan fazla bir kalabalık yoktu da beni gören olmadan kafamı kapatabildim.
İşte böyle sevgili okur sonrası bildiğin kürkçü dükkanına dönüş işler ve de güçler...
Geride bol güzel anı bıraktık önemli olan da bu sanırım şimdilik veda zamanı hoşça ve huzurla kal umarım oralarda her şey yolundadır...

Diğer yazım için tık tık